tiistai 16. lokakuuta 2007

Tunnustan, olen nyhverö

Onko kukaan huomannut, että loin heti Helsingin Sanomien Omakaupungin auetessa listan omista mestoistani? Tuskinpa, sen verran hankala on löytää noita listauksia vahingossa.

Eniten muiden mieleen valinnoistani on Tokyokan, jolle on vihreän peukalonkuvan antanut 17 muuta ihmistä minun lisäkseni. Myös Café Succès on suhteellisen suosittu, kymmenen peukaloa on noussut omani lisäksi. Kosmos on saanut neljä muuta peukkua. Muutoin valintani ovat omintakeisia tai ainakin neutraaleja :-)

Listaa kootessa oli hauska huomata, kuinka jumiutunut sitä loppujen lopuksi on omiin valintoihinsa. Hauskaa siksi, ettei tällainen jumiutuminen välttämättä ole huono asia. Ne kertovat rutinoituneista valinnoista, siis siitä, että olen löytänyt itselleni sopivia asioita, joilla on pysyvä paikka arjessani.

Toisekseen huomasin, että olen aika kuivakka tyyppi :-) Suosin Kansallisarkiston mikrofilmisalia. Olen piilonyhverö. Ihanaa.

Ei kommentteja: